Friday, May 13, 2011

1



Szóval ....a nagy terv az, hogy minden nap kerüljön fel egy fotó, amit a filmes gépemmel készíttek.mondjuk tudom már most, hogy ezt megfogom szegni, mivel hamarosan kirándulni megyünk s több mint valószínű nem lesz internet s lehetőség filmet előhívatni, de megtudom bocsájtani magamnak, megéri :)
visszatérve a filmes fotózásra, elkell mondanom, hogy már elég rég vágytam egy gépre, egy jó, tükörreflexes filmes gépre, mindenhol nézegettem, keresgéltem s mivel a digitálisom sony, eldöntöttük, hogyha majd veszünk, akkor mindenképp minoltát kell, mivel ugyanaz a kettő s, hogy tudjam majd a kellékeket mindkét gépen használni.az okaziin került is egy jó ajánlat, 170 lejért (aránylag olcsón) egy állitólag, jó állapotban lévő minolta.persze beraktam könyvjelzőnek a linket s gondoltam majd egyszer kerül erre is pénz :P közben egy vasárnap, kedvezett az idő s végre kijutottam az ócskapiacra.mindig is figyeltem a gépeket, de sosem gondoltam, hogy találok egy jó állapotban lévő, minoltát, olcsón,főleg!...50 lejért megszereztem, elem is volt benne, tőkéletesen működik azóta is :)s azért ez az első képem ami idekerült, mert egy ilyen filmet használtam el előszőr a drága minoltámmal, ami bizonyította, hogy igenis, működőképes, nem vertek át :)) egy 2007ben lejárt, 12kockás foma film, amit különben kedves tanárunktól, Cezartól kaptam. valahonnan szerezte őket s azóta is többet osztogatott diákjainak, hála az égnek :D

No comments:

Post a Comment