Monday, May 23, 2011

11


forgalom, járókelők, sietősek, zaj, mindenféle ami egy hétfőbe belefér... majdnem :D hisz mindenek közepén megjelenik itó, nyugodtan, mosolyogva :D 10:15kor elindultam itthonról, már égettet a nap, de mivel 10 kilóval kevesebb háj van rajtam, egészen jól bírom a napon is :) 11re elkelett érjek kedves, ügyes Csernáczki kisasszonyhoz, felfrisítette a frizurám, közben a kedves, drága Mendy megcsinálta a biztosítást kedves anyósom kedves anyjának is, majd kedves Nagynénim meghálálta, hogy a kicsi ügyes kedves kamasz lányának elkészítettem a ballagási fotóit, majd a kedves cséféristától megvettem a bukarestbe-menő jegyeinket s aztán hazagyalogoltam. szóval lejártam a sarkomat s a mellkasomat úgy fogta meg a nap, hogy látszik a kis táskám vékony pántja rajta :)) na de nem baj, mert még pár nap s nem csak a mellyem lesz sültpecsenye :D jó, itthon készült giroszt kajáltunk a kedves Férjemmel s aztán újra átvágtattam a hídon, megint a főtér irányába , mert találkoznom kellet kedves Diánával, közben a várokozásban elkapott a nagy zuhé, így a DMben is ültem jó 20 percet s egy krrrva drága kávét is ittam az extra szuper menő gallery kafféban :P aztán megnéztük a várban a kiállítást, ami nem tűnt nagy durranásnak, majd meglátogattam kedves Emő barátnőmet a munkahelyén, ahol úgy állnak sorba, hogy barnítsák a bőrüket, mintha ki is elégítené őket az a krva gép, s különben ahogy én is álltam ott ezelőtt két évvel :)) majd találkoztam kedves Anyámmal, hazagyalogoltam vele, bevásároltunk az interexben, tehát tényleg térdig jártam ma a lábam, a mellem tényleg lesült, a csík megvastagodott, jó későre értem haza, s így is kitudom mondani nyugodtan, hogy nagyon szép hétfőm volt, nem számít, hogy csíkot rajzolt a nap rám, hogy hólyagosra jártam a sarkam, hogy szétázott a fehér pipelőm, mert így is imádtam ezt a HÉTFŐT s nagyon köszönöm minden KEDVESNEK, aki besegített! :)
kicsit hosszúnak sikerült ez a mai úgynevezett kocka is, de ne aggódjatok, mert hamarosan, sajnos, szünet jön... de majd folytatódik :)

2 comments:

  1. Oooo,nem tudom hova mesz,de jo szorakozast es erezd jol magad,vigyazzatok magatokra!

    ReplyDelete
  2. Köszi szépen!! :) ... s majd kiderül :)

    ReplyDelete