Tuesday, May 17, 2011

5


tudom, hogy már többen is látták ezt a képet, de oda nem került leirás, úgyhogy ide is feltettem :) és azért pont ma, mert ma ilyet ettem, s tegnap is, s múlt héten is, nem is egyszer! :)) mert gyorsan megy, mert annyira finom, hogy akármikor bevágnák egy egész jénaival s azért kaptam így rá, mert próbálom válogatni ebédemet s ezt még aránylag egészségesnek tartom :)és ha már ennyit írtam róla, akkor azt is elmondom, hogy hogy is készül :) egy adagnak való laskát megfőzök, minél több sajtot reszelek, pirítok hagymát. majd a jénaiba kicsi olajat töltök, épp egy keveset, majd befektetem az első réteg főtt laskát, utána beteríttem sajttal, a pirított hagymából is szórok kicsit s ezt mind leöntöm tejföllel (néha), majd még egy réteg laska, még egy réteg sajt, hagyma, s mind így míg elfogynak a hozzávalók. ezekután lefedve beteszem a lerbe míg jól megolvad a sajt (kb 10 perc), majd az utolsó pár percben leveszem a fedőt, hogy még egy kicsit piruljon is a teteje. lehet még kombinálni pirított szalonnával, egyéb sajtfélékkel, túróval is. én paradicsommal szeretem a legjobban fogyasztani, de szerintem egyéb zöldségekkel sem rossz :) s mert Zsófi adta az ötletet, s nektek is bevált, neki köszönhetitek, ugyanúgy mint én ! :)

No comments:

Post a Comment