Saturday, May 21, 2011

9


izgalmas napok, de ez még is egy olyan közönséges napnak tűnik, nem hogy szombat. hiába van szép idő, napsütés, hétvége, nem volt kedvem se biciklizni, sétálni vagy görizni... semmirevaló voltam egésznap. pedig reggel voltunk a csütörtöki piacon s késöbb vásárolni a reálban de épp azért volt erőm elmenni, mert nem kellett egyáltalán gyalog járkálni. majdnem egésznap feküdtem az ágyba s aztán ha holnap esni fog akkor haragszom magamra, hogy legalább a szép időt használtam volna ki. ezeket a cica-micákat legalább jól esett ma is megnézni. minden nap feküsznek itt az ablakunk alatt, mindig ketten vannak, mindig olyan érdekesen, hogy vagy keresztbe van egymás lábuk, vagy a fejüket teszik egymás testére, vagy tisztogatják egymás bundáját :) látszik, hogy anya és lánya. s különben mindig terhesek :))) amelyikben van fekete folt is, az a fiatalabbik s az valamikor akkor szülhetett, mikor ez a kép készült, s az anya pedig az tegnap, tegnapelőtt, mert nem láttam őket s ma jelent meg lapos, csüngő hassal, ha lehet így mondani :P különben azért vannak itt egyfolytában, mert van egy kedves szomszédnéni, aki egyedül is maradt, idős is már és minden nap lejön, kaját és vizet tesz nekik a margarinos dobozaikba és még jót is beszélget velük :) imádom nézni, hogy mennyire szeretik őt és milyen hizelegve kerülgetik, simulnak a lábához :)
Levi szerint én is pont ilyen leszek, sőt már nincs sok, azt mondja :)) de nem bánom én, mert sztem ki állatbarát, rossz ember nem lehet :D

No comments:

Post a Comment