Friday, June 17, 2011

36


ma is voltam a víkenden. már elég gyakran az idén, különböző okokból. s amit mondani akarok, az hogy mindenki sír, hogy nincs pénz. hát hogyne lenne mikor azt látod, hogy minden terasz, minden bár tele van. alig kapsz valahol helyet, esetleg egy lerobbantabb helyen, de nem is tudom ha van ilyen arrafele. mindenütt fiatalok, középkorúak, evészet-ivászat, mindenféle. ha pénteken mész azért vannak, ha szombaton azért, ha vasárnap azért, ha szerdán meleg van azért. ezen kivül nem csak a víkenden, hanem a más kávézóba is ahányszór jártam, estefele már tele volt. s ahogy emlékszem nem csak hétvégi napon voltam beülve. igaz, hogy vannak nagyon szegények is, sok gyerekkel, dolgozni nem tudnak, vagy nem akarnak igazából... de sztem már sokkal jobban élünk mint annak idején, gyerekkoromban, ahogy éltek sokan... s sztem nem igaz az, hogy nincs közép kategória, hogy csak nagyon szegény van s nagyon gazdag, ahogy sokszor mondják...

No comments:

Post a Comment